#detblirbÀttre

photo

Blev uppringd av en lĂ€kare pĂ„ gastromottagningen idag, hon ordnade en akuttid till mig imorgon sĂ„ att de kan kontrollera min gastrostomi. Hoppas att jag inte har fĂ„tt nĂ„gon infektion bara. Kanske mĂ„ste jag göra röntgen för att kontrollera att slangarna ligger rĂ€tt (en ska ligga i tunntarmen, för sondmatning, och en slang ligger i magsĂ€cken). LĂ€karen sa att man ska inte mĂ„ som jag mĂ„r och inte ha sĂ„ ont. Skönt att Ă€ntligen bli lyssnad pĂ„.

Jag har kĂ€nt mig vĂ€ldigt deppig idag, men det Ă€r kanske inte sĂ„ konstigt. Fullproppad med medicin Ă€r jag ocksĂ„, sĂ„ jag kan knappt tĂ€nka. Försökte plugga till religionsprovet men somnade istĂ€llet. Imorgon ska jag till psykologen ocksĂ„, efterĂ„t tĂ€nkte jag vĂ€nta pĂ„ sjukhuset i tvĂ„ timmar tills det Ă€r dags för besöket pĂ„ gastro, kĂ€nns onödigt att Ă„ka fram och tillbaka tvĂ„ gĂ„nger pĂ„ samma dag.

#detblirbÀttre #hÄll ut

Skriv din kommentar hÀr