LakritsbÄtar

Idag har jag försökt jobba ikapp med skoluppgifterna, ligger ganska mycket efter…(fast det gĂ„r Ă„t rĂ€tt hĂ„ll) Vecka 9 har jag religionsprov, suck.

Gastrostomin gör fortfarande förbaskat ont, varje gĂ„ng jag rör mig sĂ„ rör sig ju slangen. Aj aj 😩 Har försökt tejpa sĂ„ att det inte ska bli sĂ„ mycket tyngd mot ”hĂ„let”. För tillfĂ€llet besparar jag  er foton pĂ„ hĂ€rligheten – det ser inte sĂ„ roligt ut.

  
Lördagsutmaning: godis! Det funkade faktiskt, Ă€ven om Ă„ngesten inte var nĂ„dig. SkĂ€ms över mig sjĂ€lv för att jag Ă„t och för att jag tyckte att det var gott. Klarade bara  att Ă€ra hĂ€lften, sĂ„ resten tar jag imorgon. Jag har nĂ„gra mĂ„l som jag vill uppnĂ„ iĂ„r, slĂ„ anorexin pĂ„ kĂ€ften och visa vem som bestĂ€mmer. Att Ă€ta förbjudna saker Ă€r ett av mĂ„len, men jag vill Ă€ven försöka minska pĂ„ mina tvĂ„ngsritualer kring Ă€tandet. De tar sĂ„ himla mycket tid och skapar Ă„ngest fastĂ€n syftet med dem Ă€r att kĂ€nna mig ”sĂ€ker”.

Jag vill, jag kan, jag vĂ„gar…

Skriv din kommentar hÀr