Lördag

Permissionen gick ok. Jag mĂ„dde inte bra men det gick att hantera. Pappa hĂ€mtade mig vid 13 och sĂ„ Ă„kte vi hem och drack kaffe med mamma. Jag Ă„t ocksĂ„ mellanmĂ„l. TvĂ€ttade en omgĂ„ng tvĂ€tt, satt vid datorn, pratade lite med mamma… timmarna gick ganska snabbt. Jag sĂ„g inte fram emot att Ă„ka till avdelningen 😩 Nu sitter jag i dagrummet och hĂ„ller pĂ„ att somna eftersom att jag fick Theralen förut. Tröttmedicin. Jag försöker hĂ„lla mig vaken, tĂ€nk om jag börjar snarka om jag somnar 😛 VĂ€ntar pĂ„ att sonden ska bli klar sĂ„ att jag fĂ„r vara pĂ„ mitt rum. Eftersom att jag inte hann fĂ„ lunchsonden sĂ„ Ă€r det tvĂ„ pĂ„sar. Grattis, flĂ€skfia. Det Ă€r en patient som hela tiden frĂ„gar vad det Ă€r som jag har fasttejpat i ansiktet, men det hjĂ€lper inte att jag svarar för tvĂ„ timmar senare frĂ„gar hen samma sak igen.

zzzz snark zzz

Skriv din kommentar hÀr