26:e maj 2014

Min psykiater ringde mig idag. Det var ovĂ€ntat. Hon hade fĂ„tt mitt brev om att jag vill börja hos en psykolog, och hon tyckte att vi ska ha ett möte nĂ€sta vecka, om vad som ska hĂ€nda efter att jag Ă€r fĂ€rdigbehandlad pĂ„ den hĂ€r avdelningen. SĂ„ pĂ„ onsdag ska hon, jag och en sjuksköterska frĂ„n Ă€tstörningsenheten ha möte hĂ€r. Shit hĂ€r gĂ„r det undan! Har vĂ€l aldrig varit med om att ett möte har anordnats sĂ„ snabbt. Eller att lĂ€kare ringer typ direkt. Det brukar ju ta mĂ„nader innan saker hĂ€nder… PluspoĂ€ng till öppenvĂ„rden!
Min dag har varit lika innehĂ„llslös som vanligt sĂ„ jag vet inte vad jag ska skriva om den. Har iaf tittat pĂ„ tv, det gör jag inte ofta. Det kĂ€nns sĂ„ himla deprimerande att sitta dĂ€r i dagrummet, mer deprimerande Ă€n att vara pĂ„ ”mitt” rum.
Vad sÄg jag för program? KÀrlekskoden, det dÀr dejtingprogrammet. Menlöst.
Ska vĂ€l rulla ut till tvn vid 20 och titta pĂ„ EU-debatten. TvĂ„ gubbar hĂ€r vill se den sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l göra dem sĂ€llskap… En av dem Ă€r ganska trevlig.
Nu ska jag dricka nÀringsdryck. Vilket fantastiskt spÀnnande liv jag har.

Skriv din kommentar hÀr